maanantai 21. tammikuuta 2013

Sukkajuttuja

Sukkaprojektit ovat ihme kyllä edistyneet. Tai siis, olenhan mä tehnyt sukkia koko ajan (jouluksi esim. 8 paria) mutta kun sitten on nämä muut projektit

Hyvän mielen sukat lupasin tehdä ajat sitten. Juu, ja teinhän mä. En vaan muka koskaan ehtinyt lähettää niitä. Sain ne onneksi postitettua ajoissa, jotta ehtivät vielä keräykseen. Lankana oli Novitan 7 Veljestä Raita.

Ainakin väritys on sitä mitä piti, vaikka malli on vähän vimpula..

Jostain syystä sitä tekee aina omankokoisia sukkia.
 Toivottavasti ovat löytäneet omistajansa.Viimeisessä haastesivun sukkakuvabloggauksessa ne ainakin ovat mukana. :)

Sitten olen vihdoin ja viimein tehnyt sukat itselleni. Halusin tehdä ohuemmasta langasta pitkävartiset sukat. Lankana Dropsin Fabel Superwash ja puikot oli kokoa 2,5. Kyllä, katkaisin niistä kaksi kesken työn. Pitäiskö mun neuloa vähän rauhallisemmin?

Eihän mun säärikarvat näy?
Lopuksi sekava joukkio loppuvuoden sukkasatoa, lähinnä siis ne jotka olen muistanut kuvata..

Iskän uudet muhkusukat.

Lankana Novita 7 Veljestä Nostalgia.
Siskon lapselle. 7 Veljestä Raita.

Ystävän synttärilahja syntyi Novita 7 Veljestä Tweed -langasta.

Tämmösiä. Nyt on sitten minikokoisia jämälankapalloja vaikka muille jakaa. Viikonlopun olen pipertänyt jämälankasukkia. Kukakohan nämäkin suostuu ottamaan...? :D

Jollekin jonka lempiväri on "kaikki".

 

P.s. Pysykää kuulolla, tulossa käsityöaiheinen arvonta..vihdoin!

2 kommenttia:

  1. Hurja määrä sukkia! Turkooseissa Fabeleissa on aivan ihana väri ja raidatkin menee mukavasti! Pakko laittaa tuota ostoslistalle.

    VastaaPoista
  2. Jotenkin noita sukkia vaan syntyy. :) Onneksi menevät kaupaksi kavereille niin ei tarvii kaikkia itse pitää. Fabelsukat pidän kyllä ehdottomasti, ne menee mukavasti pitkävartisiin talvisaappaisiin sisään lisälämmikkeeksi.

    Tuo Fabel on ollut mulla lankavarastossa jo pidempään, en tiedä miksen ole aiemmin saanut aikaiseksi tehdä siitä mitään. Tosi kiva lanka!

    VastaaPoista

Kommentti piristää päivääni! Kiitos! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...