sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Teetä pannuun!

Täällä on pitkästä aikaa sairastupameininki. Hollantilainen on köhinyt ja aivastellut kohta viikon. Mä olen vain aivastellut ja senkin aloitin vasta tänä aamuna. Eli jos hyvin käy tämä pieni kriisi on piakkoin selätetty. Pitää vain muistaa pysyä sängyssä/sohvalla ja pitää teekuppi lähellä.

Mä sain Sinterklaasilta ihanan PIP Studion teepannun. Pyysin ihan vaan teepannua, mutta se pahanen jo tietää että aina hypistelen PIP-juttuja kaupassa. Ja on vissiin juorunnut joulupukillekin, koska siltä sain puolestaan PIP Studion pyjamahousut. Pukki oli tosin arvioinut mun persiin vähän liian kapeaksi..


Vähän pieni se on mutta ei ole vielä tässä kahden teenjuojan taloudessa aiheuttanut sen suurempaa hämminkiä, äkkiäkös sen uudestaan täyttää. Pannua ei voi pestä koneessa, mutta en mä yleensäkään pese.


PIP Studion kuppeja en ole hommannut, juurikin tuon pesuasian takia. Meillä hörpitään liian kuumat teet niin ikään hollantilaisen Albert Heijn -ketjun söpöistä kupista. 


Kiva vielä on iltaisin istua kynttilänvalossa, mutta sanoisin kyllä että tällaiset aurinkoisen kirpakat päivät pistää kyllä kaipaamaan kevättä ja vauhdilla. Mulla olis jo vaikka mitä tekemistä mikä vaatii parveketilan käyttöönottoa, mut en nyt sinne voi mennä aivastelemaan. Maaliskuu, tuu!

p.s. Tuijottakaa vielä tuota edellisen postauksen viimeistä kuvaa. Mikä se on? Mä en ole vieläkään ihan varma... Haluan tietää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää päivääni! Kiitos! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...