lauantai 22. syyskuuta 2012

Juhlafiilinkiä ja käsitöitä

Koko viikko on ollut yhtä hullunmyllyä. Kontolleni on osunut siskon häiden seremoniamestarin paikka ja kaikenmaailman ohjelmanumeroiden kehittely. Arki-illat ovat sujunet lähinnä hiuksia päästä repien. Onneksi löysin kaapista vielä hollantilaisen isukin tuomaa Bordeauxin tuliaista... Eilen saatiin kyyti varsinaiseen Suomeen ja kyllä oli monen mutkan ja yhden poliisipartion takana että vihdoin päästiin hääpaikalle puuhastelemaan. Siellä mä vielä näpertelin 23 pöytästandia, joissa oli menuut ja ohjelmalehtiset. Onneksi hollantilainen oli mukana, paitsi henkisenä tukena, myös ylimääräisenä käsiparina.

Mä olen viimeaikoina taas innostunut (siis enemmän?) neulomaan. Olen tehnyt parit villasukat, mummille villapaidan ja aloitin tekemään itsellenikin paitaa tällä ohjeella. Saas nähdä mitä tulee. Kuvia en ole kaikesta vielä ehtinyt näpsimään. Nytkin jäi kamera kotiin ja harmittaa niin vietävästi..

Kun Frilla-lankaa alkoi näkyä kaupoissa, oli pakko itsekin kokeilla sitä. Tein huivin vyötteessä olleella ohjeella. Ihan kiva siitä tuli ja oli nopea tehdä. Ei tosin yhtään sellainen mitä itse käyttäisin, joten lahjoitin sen siskolle. 



 Let´s Knit -lehden mukana on nyt tullut joka numerossa kivan värisiä lankoja ja niille ohjeita. Yleensä lankaa riittää tasan yhteen pikkuprojektiin. Olen niitäkin aikani kuluksi näperrellyt ja innostuin pitkästä aikaa virkkaamaan. Tuloksena syntyi Prinsessalle värikäs viirinaru.

Vähän vimpula, mut hei, elämä on.




Nyt pitää lopettaa kirjoittaminen ja alkaa panikoida. Olen suunnitellut itselleni nutturakampauksen jo ajat sitten. Eilen leikattiin kampaajalla 4 cm pois tukasta ja epäilen ettei siitä tule enää minkäänlaista nutturaa. Viisi tuntia vihkimiseen! Eep!

2 kommenttia:

  1. Onpa ollut urakka, toivottavasti teillä oli hauskat häät!

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä lopulta tosi hauskat häät. Paitsi ei ehkä niiden vieraiden mielestä jotka mä lopulta heitin ulos kun eivät itse tajunneet lähteä. :)

    VastaaPoista

Kommentti piristää päivääni! Kiitos! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...