sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Siivoussunnuntai ja kirppislöytöjä

Hollantilainen lähti sukuloimaan tuulimyllymaahan ja mä jäin ton kahelin katin kanssa pitämään taloutta pystyssä. Tuntuu kyllä että sitäs aa ihan fyysisestikin pitää pystyssä, toi kissa juoksee ihan_koko_ajan ja hajottaa paikkoja. Se sekoaa aina tähän aikaan vuodesta kun aurinko alkaa paistaa. Alkaa 45 neliöö käydä vähän pieneksi kun kattimatti ottaa kierroksia. Nyt se onneks nukahti ni mä saan olla hetken rauhassa. Huoh.

Meikä ei ole ehtinyt askartelemaan mitään kun koko ajan mukamas on niin kiire ja sitten kun ei ole kiire ja yrittää istua paikallaan niin toi lonkka sattuu edellen. Eilen vietettiin naistenpäivää ystävän kanssa kirppiksiä kierrellen. Mulla on aina jotain tiettyä mielessä mitä lähden etsimään, mutta niinhän siinä käy, että tulee ostettua kaikenlaista randomia kuten lankaruusukone vuodelta viisi. Tai ainakin siltä ajalta kun lankapuhelinnumerot oli kuusinumeroisia. Olen aina tarvinnut tällaisen, en vain tiennyt sitä ennen kuin eilen vasta.


Ei mitään hajua mitä teen tuolla. Teen varmaan lankaruusuja. Mutta ei sitä nyt voinut sinne kirppikselekään jättää! 

Löysin myös ihanan lasimaljan. Vain tämän takia aion ovesta ulos tänään..mä menen Siwasta ostamaan tohon pääsiäisrakeita. En kyllä tiedä onko niitä vielä kaupoissa, mut olis parasta olla!


Ja sopii hyvin kaveriksi mun aiemmin löytämälle pullolle.


Tein myös aikamoisen alkukevätsiivouksen ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Häitten takia on yllättävän paljon kaikenlaista ihme kamaa pyörimässä nurkissa. Niinkuin vaikka noita häälehtiä.


Kissan kanssa vaihdettiin yhdessä lakanat. Mä vaihdoin ja hän yritti kaikkensa etten onnistuisi. Yllättävän vaikeaa oli saada leveä peitto leveään pussilakanaan kun kissa roikkuu kiinni jommassa kummassa jatkuvasti. Ja hyökkäilee mun käsiin.



Seuraavaksi aion ihan vaan istua soffalla ja ihmetellä mitä mä ennen tein aina yksinäni kun nyt en näytä keksivän muuta kuin siivoamista..


2 kommenttia:

  1. Olipas mukava postaus...hyvälle mielelle ihan tuli...:)

    VastaaPoista
  2. Juu, mukavaa luettavaa.. Kivoja löytöjä olet tehnyt ja mainio tuo teidän Kissa! Nautihan olostasi!!

    VastaaPoista

Kommentti piristää päivääni! Kiitos! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...