maanantai 4. kesäkuuta 2012

Saippuaa kansalle!

Pakko avautua kun löysin niiiiin ihanan tuoksuista palasaippuaa. Mullahan on tunnetusti kauhea saippua-addiktio, ja ostelen niitä yhtenään kaapit täyteen. Odotan saippuan loppumista yhtä hartaasti kun joulua -ja ilon päivä koittaa kun saan vaihtaa vessan lavuaarin reunalle uuden, ihanan tuoksuisen palasaippuan. Tänäänkin oli sellainen päivä. Oikeesti haluaisin niin ison talon, että siinä olis monta vessaa eli monta lavuaaria eli monta mahdollisuutta vaihdella niitä saippuoita. Tai sitten mä haluaisin ihan vaan jonkun sellaisen väliintulon, mitä huumeidenkäyttäjillekin tehdään. :D

Löysin siis tällaista Avoca -palasaippuaa yhdestä Pohjoisesplanadilla olevasta pikkuputiikista. Kauppa on hauska sekoitus sisustustavaraa, leluja ja keräilyesineitä -ja näköjään saippuaa. Paikan nimi on Ombrellino, jos nyt jotakuta kiinnostaa. Mentiin sinne siksi kun hollantilaisen äiti halusi katsoa niiden kortteja, se teki "yhdessä" -teemaista korttikollaasia niiden pikkuvessan seinälle. :) Mä sitten päädyin ostamaan kamalan ison mötikän saippuaa, koska en voinut vastustaa sen tuoksua. Päätin heti kotona että otan sen ihan suihkusaippuaksi, koska eihän toi muuten ikinä lopu (enkä saa syytä ostaa lisää). Ihan hyvin on toiminutkin; ei kuivata ihoa (mullakin on atooppinen) ja jättää ihon ihanan tuoksuiseksi. Suosittelen! Nyt kun mä rupesin tuota merkkiä googlailemaan, niin niillä on näköjään ihan koko Avoca- brändi täynnä kynttilöitä, kosmetiikkaa, sisustustavaraa ja vaatteita. Muu on kohtuuhintaista mutta vaatteet näköjään ei. Ainakaan mun kukkarolleni. Mut siis IHQ ja silleen!

Mä lupaan kautta kiven ja kannon etten ala sellaiseksi iih!aah!tätä ja tätä ja arvonta ja hei mä olen trendibloggari -tyyppiseksi, mutta kun nyt saippuasta jauhetaan niin kerron toisenkin käyttäjäkokemuksen. Hollantilaisen äiti osti hollantilaisen siskolle lahjaksi Suomesta kuorinta-aineen Kampissa sijaitsevasta Soap and more -liikkeestä. Se osti kaksi kun siskojakin on kaksi -näin mä luulin. Kun ne lähti meiltä, huomasin että keittiön pöydän kulmalle oli jätetty mulle toinen niistä lahjapaketeista! :) Oitis ryntäsin testaamaan tuotetta, mutta sen jälkeen loppu kyllä ryntäilyt, koska kama oli öljyistä ja koko kylppäri mun kuorintasession jälkeen kuin luistinrata. Mut kyllä sääret kiilsi! Sitten jätin tämän purkin kylppärin valkoisen posliinilavuaarin reunalle joksikin aikaa, ja eiköhän sen pohjassa ollut musta viivakoodi jotenkin syöpynyt siihen pöydän posliinipintaan sen öljyn yhteisvaikutuksesta. Anna mun kaikki kestää. Lähti onneks pois. Mut aika tujua tavaraa vissiin... Nyt mä mietin täällä että koska taas sääret kaipaa niin pahasti kuorintaa että olen valmis siihen siivousruljanssiin uudestaan. Mut muuten kiva hei.



Jos teiltä joltain on kosmetiikat vähissä niin sopii mennä huutamaan mun kaappisiivouksen sivutuotteena tulleita hiusjuttuja huutonetistä. Klikkaa kuvaa!


1 kommentti:

  1. Niin tuttua! :) Tosin mä en käytä koskaan palasaippuaa, suorastaan inhoan niitä. Vaan nestesaippuaa ja se toisaalta loppuukin nopeammin ja saa useammin vaihtaa! :D Ja meillä on vielä kaks vessaakin. ;) Ostin kanssa aikanaan Partylitelta sellasta kuorintavoidetta, joka oli kanssa todella tujua. Lattia oli liukas ties kuinka kauan eikä meinannu lähteä millään! Ja käsiinkin jäi jotenkin semmonen erikoinen tahma levityksen jälkeen. Oli kyllä pettymys. Mutta näitähän aina joskus sattuu kohdalle!

    VastaaPoista

Kommentti piristää päivääni! Kiitos! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...